Az ébren töltött idő harmadát a mobilunkba temetkezve töltjük
Tavaly mintegy kétmillió új alkalmazás és játék jelent meg, a 100 millió dollárnál nagyobb bevételű appok száma pedig 20 százalékkal nőtt.
Tavaly mintegy kétmillió új alkalmazás és játék jelent meg, a 100 millió dollárnál nagyobb bevételű appok száma pedig 20 százalékkal nőtt.
App Annie digitális elemzőcég szerint tavaly a kínai TikTok uralta a letöltési listákat: erre az alkalmazásra ugrott rá mindenki a világban.
Minden idők legnagyobb költési kedvéről árulkodnak az alkalmazás-áruházak második negyedéves adatai.
A jelek szerint jót tett a(z önkéntes) karantén az Apple és a Google számára is, a felhasználók ugyanis egyre többet nyúlnak a mobiljuk után, melyre egyre szívesebben töltenek le részben vagy egészben fizetős alkalmazásokat is.
Dollármilliárdokról van szó. Főleg játékokra költöttek az emberek.
Az App Store és a Google Play áruház forgalmát is figyelő elemző cég, az App Annie a 2010-es évek legnépszerűbb (legtöbbször letöltött) alkalmazásainak listájával köszönti az új évtizedet.
Mind a letöltések, mind a felhasználók költései szempontjából rekordként könyvelhető el 2019 második negyedéve. Az App Annie jelentéséből az is kiderül, hogy melyik alkalmazást töltötték le a legtöbben a világon ebben az időszakban.
Nincs vége a növekedésnek: egyre több időt töltünk az okostelefonos alkalmazásokkal, és egyre többet költünk rájuk.
A meggazdagodás nem is olyan nehéz, mindössze egy olyan mobiljáték kell hozzá, amelyik lenyűgözi az egész világot.
Az App Annie jelentéséből kiderül, hogy bár milliónál is több alkalmazás van az App Store-ban, néhány cég uralja a népszerűségi listákat.